2010. július 8., csütörtök

Túra az oroszlánfejen



























































Lion's Head arról kapta a nevét, hogy tó felől érkező telepesek az egyik parti sziklában egy oroszlán profilját vélték felfedezni.
Első túránkat ennek szirtnek a teteje felé terveztük a Bruce Trail egyik szakaszán, és hát naivan a túrababakocsival indultunk útnak.
Sajnos félútról vissza kellett fordulnunk. Lacinak van egy tulajdonsága, hogy bírja, de azért nem akart vállán a babakocsival szikláról sziklára szökellni.
Nem adtuk fel, másnap újra nekivágtunk, akkor már hordozóval, és a látvány bőven megérte a fáradozást. Zsófi előtt le a kalappal, úgy mászott fel a meredek ösvényen, hogy csak na. A kicsi is egész sokat tud már gyalogolni, az erdőben mindkét gyerek teljesen kisimul. Mi is.
Ez a vidék tele van ún. glacial pothole-okkal, spéci jégkorszaki képződmények, a kétféle kőzet eltérően bírta a strapát, így nagy lyukak képződtek. Zsófit bele is tettük az egyik edénybe. Félt is, hogy benne hagyjuk.
























2 megjegyzés:

  1. Sziasztok!

    Nagyon örülünk, hogy meggyógyult Andris, nekem már nagyon hiányzik. Főleg, hogy most egy kisfiúra vigyáztam a héten, aki egy kicsit fiatalabb, mint Andris. Ő nem tanulta meg, hogy Letti, de majd még próbálkozunk:) A medve sztori nem semmi, én sem teregettem volna a közelében:)
    Nagyon szép helyeken jártok, apa különösen le van nyűgözve a tájképektől. Nekem a "Zsófi a lyukban" c. kép kapta az első díjat:) Vigyázzatok magatokra! Puszi: Leti

    VálaszTörlés
  2. Sziasztok,

    Örömmel hallottam, hogy Andris rendbe jött. Na és ez a a hely, magáért beszél. Jó kis kaland lehetett.

    VálaszTörlés