2010. július 25., vasárnap

Főiskolás lettem

Az internetnek hála itt Kanadában is elért a hír, hogy a felvételi pontszámom alapján bekerültem a SE-ETK Dietetikus képzésére, úgyhogy újra iskolás lettem (volt értelme kínlódni a biológia érettségivel tavaly...).
Ami még jobb hír, hogy államilag támogatva kezdhetem el a sulit (elvileg a közgáz 10 szemeszterén felül még 2 félévet járhatok ingyen, összesen ennyit támogat állambácsi). Esti tagozatra jelentkeztem, azt, hogy ez hogy fog beférni a munka és a gyerekek mellé, még inkább el se képzelem. Egyelőre csak örülök, hogy végre olyat fogok tanulni, ami tényleg érdekel!

2 megjegyzés:

  1. Gratulalunk! Ha hazaertunk telefonalunk, bar szerintem Ti ertek elobb haza. Puszi, Agi es Apu

    VálaszTörlés
  2. Hát gratulálok a felvételihez!!!

    VálaszTörlés