2010. június 23., szerda

Toronto Zoo















































































Kihagyhatatlan programként egyik nap elmentünk az állatkertbe.
A torontoi állatkert állítólag a világ egyik legnagyobb területű állatkertje, egy egyszerű körséta 10 km az erdős, dombos tájon. Itt is minden ipari méretű, a parkoló ezer autót is elbír (vesd össze budapesti állatkerti parkolás de 10 után), bezsilipelés 6 kapun, plusz feature-ként vidámpark, strand, vadbemutató, stb.)
Tényleg jó nagyot lehetett benne csatangolni, meg az állatoknak is jobb, ha jó nagy területük meg, de az elején azt éreztük, hogy a jószágok csak a kerítésen lévő táblán léteznek, mert nem sikerült egyet se meglátnunk a csodálatos természeti környezetben.
Na, aztán a legfontosabbak meglettek, az oroszlánoknál (az Oroszlánkirály miatt ezek Zsófi favoritjai) meg a gepárdoknál még az etetést is megnéztük. Andrisnak legjobban a jegesmedvék tetszettek, kb. 3-4 m-ről lehetett megnézni őket vízben hancúrozás közben (úszik maci), jó nagyok!
Nekem a jávorszarvas volt a legérdekesebb, hihetetlenül elszabott állat, már gondolkodtunk rajta Lacival, hogy milyen más állatra hasonlít (talán valami túl magasra nőtt ló?), merthogy más szarvasokra nem.
Ami még emlékezetes, hogy amikor Andrist próbáltam becserkészni, kértem, hogy fogja meg a kezem, erre azt mondta, "nem, Zsófi", és megfogta a nővérkéje kezét, aranyosan együtt bandukoltak. Végre eljutottunk ide!
Nagyon klassz volt, hogy a sétaút mentén kialakítottak a gyerekeknek tombolásra-kúszásra-mászásra alkalmas sziklakupacokat, ezeknél mindig letáboroztunk, közben Laci csinált egy csomó szép képet az állatokról (mármint azokról is, amik be voltak zárva), teszek fel egy párat.

1 megjegyzés:

  1. ..ezek nagyon jó képek. Tényleg jó lehetett ez az állatkert.
    Erről jut eszembe, szerintem én is kirángatom a Budapesti állatkertbe a Nyulat. :)

    Úgy látszik a gyerekeknél az együtt töltött idő meghozta a gyümölcsét. ...hhmm... jó is ez...

    Nem vagyok irigy... nem vagyok irigy... de az vagyok.. :)

    VálaszTörlés