2010. május 21., péntek

Uti beszamolo


Nem talalom az ekezetes betuket a laptopon...
Na, szoval itt vagyunk Kanadaban!
A repulout viszonylag siman telt, csak Andrissal kellett 6 orahosszat setalgatni a gepen fel s ala. Zsofi a rajzfilmcsatornan meg a gyerekmenu edessegein zsibbasztotta magat vegig, kipipalva. Mi Lacival a tulelesre jatszottunk. A kicsik az idoeltolodastol teljesen zizik voltak, otthoni ido szerint hajnal 2ig nem aludtak, csak nyuszogtek jo sokat, anyanyanyanya. Ugyhogy az elso romantikus ejszakankon en a ket gyerekkel aludtam.
Lonci nagyon nagyon kedvesen fogadott, isteni kajak, huto csurig pakolva, mindenhol virag...az sem tudta kiteriteni a jokedvebol, hogy hajnal 2.20kor ebredtek a kolykok reggelizni, onnantol kezdve megy a buli. A lakast meg gyerekbiztossa kell tenni, addig Andris sarkaban caplatunk, nehogy leguruljon a lepcson. Mindjart indulunk vasarolni, a kocsiban biztos elalszanak.
Talan ma mar kicsit mi is tudunk pihenni, ennyit elsore, majd jonnek a fotok is...

2 megjegyzés:

  1. De fasza!

    Örülünk, h rendben megérkeztetek!
    Hírt majd gyakran adjatok magatokról, akár ijjen twitter-mikroblog jellegel is.
    Jókor mentetek ki az országból: Borsó itt, Kaposváron már vezet...
    (Mást nem mondhatok erről: jól megy neki. Itt ül mellettem. :o)

    sokpusz:
    d+o+N


    utánirat: Lacinak mongyad meg, h rajta tartyuk a szemünket. Innen is.

    VálaszTörlés
  2. Na sziasztok, már kezdtem aggódni, hogy sem sms, sem pedig mail, amikor még egy próbát tettem a blogon...és tataaaam...megtaláltam, amit kerestem:-)!
    Szóval örülök, hogy szerencsésen megérkeztetek, a gyerkőcök átestek a tűzkereszségen:-).

    Jó pihenést Nektek és várom a beszámolókat.

    Pusz,
    Ágnespajti

    VálaszTörlés